BBVA My Business
Aconsegueix més control sobre el teu negoci.
-
Seguiment de vendes passades i vendes en temps real.
-
Possibilitat d'afegir altres formes de cobrament i de demanar liquiditat amb Préstec TPV Online*.
-
Creació de filtres i comparatives entre diferents períodes i comerços.
Per què començar a utilitzar BBVA My business?
-
BBVA My Business és una nova funcionalitat adreçada a tots els clients que tinguin TPV de BBVA, físics o virtuals. Podran gestionar les vendes i remeses de fins a deu TPV.
Permet als comerços i autònoms controlar el dia a dia dels seus negocis, còmodament i des del mòbil. Només hauran de tenir l'app BBVA, si són autònoms, o l'app BBVA empreses, si són empreses, per poder accedir a aquesta nova experiència.
Les vendes i devolucions registrades en el TPV es mostren per dies, mesos i anys. A més, el client disposa d'una útil comparativa amb períodes anteriors. Amb tot això té una visió ràpida i intuïtiva de la facturació.
Gràcies als filtres disponibles, també podran cercar dates concretes i trobar determinades vendes, cosa que facilita la gestió del dia a dia del comerç.
My Business també permet consultar les vendes i les devolucions realitzades pel comerç en temps real.
També ofereix gràfiques i informació sobre les vendes dels últims set dies, la despesa mitjana dels seus clients i el dia de més i menys facturació, i el comerç fins i tot podrà fer comparatives entre diferents períodes de temps i diferents comerços. Tot això permetrà que el comerç en faci un millor seguiment i prengui decisions estratègiques per millorar el seu negoci.
A més, ofereix informació sobre la facturació que el comerç ha fet en altres divises utilitzant el servei de DCC.
La nova experiència My Business també inclou algunes solucions de negoci útils per a les empreses, amb un límit de 10 comerços. Per exemple, els clients que tinguin límit disponible podran demanar el Préstec TPV Online per tenir liquiditat en el seu dia a dia.
* El Préstec TPV Online està subjecte a l'aprovació prèvia de BBVA.