Ajudes als afectats per la DANA
Coneix les diferents accions posades en marxa.
T'ajudem amb la teva operativa, les teves assegurances i els teus préstecs
-
Oficines i treure efectiu
-
Assegurances BBVA
-
Ajudes públiques
-
Autònoms i pimes
-
Condicions de pagament o de finançament
Als seus caixers de la província de València
BBVA no aplicarà comissió per retirada d'efectiu a dèbit
Com a suport als afectats per la DANA, BBVA no aplicarà comissió per retirada d'efectiu a dèbit als seus caixers de la província de València. D'aquesta manera, els clients de qualsevol entitat bancària podran retirar efectiu sense recàrrec en més d'un centenar de caixers de BBVA.
La mesura, vigent fins a l'1 de desembre, podria prolongar-se més temps en funció de les necessitats.
On contactar amb nosaltres
També podràs contactar directament amb el Consorci d'Assegurances
Si has patit danys per la DANA i estàs assegurat, els danys econòmics te'ls cobrirà el Consorci de Compensació d'Assegurances.
Telèfons de comunicació de sinistre: 900 222 665 - 952 367 042. I a través del web del CCS.
- Sol·licitud d'indemnització per danys personals: quines dades ens demanaran des del Consorci?
- Sol·licitud d'indemnització per danys materials: quines dades ens demanaran des del Consorci?
Si vius en algun dels 78 municipis afectats, coneix les ajudes vigents i com sol·licitar-les
-
Mesures urgents afectats per la DANA
Mesures Reial decret llei 6/2024, de 5 de novembre, sobre accions urgents de resposta davant els danys de la DANA.
-
Línia d'avals ICO DANA
Nova línia d'avals ICO DANA, adreçada a llars, autònoms i empreses per facilitar-los finançament i ajudar-los a recuperar la normalitat en el menor temps possible.
Informació per a persones afectades per la DANA
Comissions de TPV
-
Comissions de manteniment en inactivitat
Es retrocediran centralitzadament als clients afectats per la DANA les comissions d'octubre (carregades el 4 de novembre).
Tampoc no es liquidaran les comissions d'administració i manteniment dels mesos de novembre, desembre i gener.
-
Bons TPV
A BBVA no es cobraran als clients afectats per la DANA les quotes dels bons TPV corresponents al novembre, desembre i gener.
Si necessites un terminal nou, pots sol·licitar-lo sense haver d'anar a una oficina. Contacta amb Redsys al telèfon 910 861 504 o per WhatsApp al 696 239 671, i s'encarregaran d'instal·lar-lo.
Atenció reforçada d'incidències en TPV
Redsys ha establert un pla especial per donar suport als comerços afectats per la DANA, per agilitzar la posada en marxa dels seus TPV, amb un reforç de l'estoc de TPV a la zona i dels equips en el terreny amb aquesta finalitat. També s'ha habilitat un número de telèfon especial: 910 861 504.
Els terminals no trobats o destruïts s'han de donar de baixa com a extraviament o pèrdua. Així mateix, recorda que els comerços poden disposar de les opcions de pagament sense targeta física, per mitjà de Paygold o Bizum comerços.
-
Necessites revisar les teves condicions de pagament o de finançament?
Si tens dificultats de pagament, pots contactar amb el teu gestor o Línia BBVA per a un estudi personalitzat.
Vull col·laborar-hi
El teu suport val molt
Per ajudar en el rescat i atenció de les persones afectades per la DANA
BBVA dona quatre milions d'euros a Creu Roja Espanyola
Aquesta donació està destinada, en un primer moment, a respondre a les necessitats més immediates i, posteriorment, a contribuir a la recuperació dels milers de persones que han resultat afectades.
Es tracta d'una iniciativa que s'afegeix al paquet de mesures d'urgència posades en marxa per BBVA, entre les quals hi ha la campanya de donació dels seus clients i empleats per mitjà de Bizum, en què fins ara s'han recaptat més de sis milions d'euros.