Accessibilitat
BBVA té una política de responsabilitat social corporativa orientada a generar un impacte positiu en la societat i busca que ningú quedi enrere mitjançant el propòsit de posar a l'abast de tothom les oportunitats d'aquesta nova era.
El nostre compromís amb l'accessibilitat i el disseny universal ens ha portat a impulsar nombroses iniciatives per eliminar qualsevol barrera d'accessibilitat que puguin trobar els usuaris.
Segell ILUNION d'accessibilitat: banca online mòbil BBVA
Banca online, aplicació mòbil i web
L'accessibilitat i disseny universal dels nostres canals digitals és fonamental per aconseguir aquest propòsit i afavoreix la inclusió financera. Per això, a BBVA estem treballant activament per assolir el nivell òptim d'accessibilitat d'acord amb les pautes WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines), nivell AA.
- Volem eliminar qualsevol barrera d'accessibilitat que puguin trobar els usuaris, per la qual cosa hem incorporat als nostres processos de treball l'enfocament necessari per aconseguir-ho:
- Navegació per teclat o amb l'ús d'ajudes tècniques com lectors de pantalla.
- Contrastos de color segons les ràtios definides en l'estàndard.
- Ús i coherència d'encapçalaments, botons i enllaços. Semàntica i aplicació de l'estàndard WAI-ARIA en els elements complexos d'interacció.
- Pautes de llenguatge clar i comprensible.
Atès el gran volum de les nostres pàgines i funcionalitats, continuem treballant per assolir i mantenir els nivells d'accessibilitat en la majoria de les nostres operatives.
Caixer fàcil
Caixer d'alt contrast
Caixer sense contacte
Llenguatge clar
Continuem treballant en els nostres contractes i fitxes de productes per fer-los més comprensibles. A més, cada vegada són més els documents PDF accessibles i utilitzables amb assistències tècniques com lectors de pantalla.
A BBVA creem oportunitats i volem posar-les a l'abast de tothom.