Tramitació d'herències

T'ho posem fàcil quan més ho necessites

  • Servei per a clients i no clients.
  • Pots gestionar-ho en una oficina o de manera 100 % digital.
  • T'acompanyem durant tot el procés.
  • Per a no clients, identificació amb DNI o TIE. 

Tens el nostre suport, siguis client de BBVA o no

Demana la tramitació de la teva herència com prefereixis

De forma digital

Si ja estàs registrat a l'espai usuari de BBVA, accedeix des del teu ordinador a bbva.es i demana el servei a la teva àrea personal.

Si encara no estàs registrat a l'espai usuari, pots fer-ho gratis i sense compromís. En aquest espai, a més, trobaràs diferents funcionalitats i informació sobre productes financers. Si no vols registrar-te com a usuari, pots anar a una oficina BBVA per tramitar la teva herència.

Més informació

A una oficina BBVA

T'oferim el servei de tramitació d'herències a qualsevol de les nostres oficines, siguis client de BBVA o no.

Si tries demanar la tramitació de forma digital, segueix aquests passos

Des de bbva.es (ordinador o mòbil) o l'app BBVA, entra a l'espai usuari. Recorda que per demanar el servei de forma digital, has de registrar-te en aquest espai de BBVA per a no clients. Si no vols fer-ho, pots tramitar l'herència des d'una oficina.
Des de bbva.es (ordinador o mòbil) o l'app BBVA, entra a l'enllaç que trobaràs a la Posició global o al menú lateral, a la secció d'operacions.
Des de bbva.es (ordinador o mòbil) o l'app BBVA, emplena les dades de contacte que faltin o actualitza-les si cal. Recorda que la teva adreça electrònica ha d'estar validada. 
Des de bbva.es (només mòbil) o l'app BBVA, entra a tramitació d'herències, encara que hagis començat el procés des del teu ordinador. En cas que el teu document d'identitat sigui un passaport o NIE (document sense foto), has d'anar a una oficina BBVA perquè puguem identificar-te i continuar allà la tramitació de l'herència.
Des del teu ordinador, entra a la teva àrea personal de bbva.es i continua la gestió aportant la documentació necessària.

Tu tries com demanar la tramitació de la teva herència

De forma digital

Si ets client i ja tens clau d'accés a la teva àrea personal, pots demanar la tramitació d'herència des del teu ordinador a bbva.es, de forma còmoda i senzilla.

A la teva oficina BBVA

Els nostres especialistes en tramitació d'herències t'assessoraran i t'orientaran pas a pas a la teva oficina. 
Si tens clau per accedir a la teva àrea privada a bbva.es, et recomanem fer-ho des d'aquest canal, ja que rebràs una resposta més ràpida. Si encara no tens la teva clau d'accés, crea-la fàcilment.

Aquestes són les fases de la tramitació que seguirem junts

  • 1. Comunicació de defunció

    Enviament al banc del certificat de defunció per acreditar-la.
  • 2. Certificat de posicions

    S'obté el document que recull els productes i saldos que el mort tenia a BBVA en la data de defunció.
  • 3. Documentació per al repartiment

    S'aporta la documentació amb les instruccions de repartiment, segons el que han acordat els hereus.

Quina documentació necessitaràs?

Tant si vols tramitar l'herència en una oficina com de forma digital, aquesta és la documentació que hauràs d'aportar.
  • Certificat de defunció.
  • Certificat d'últimes voluntats.
  • Testament o acta de notorietat de declaració d'hereus.
  • Document d'acceptació i adjudicació d'herència.
  • Liquidació de l'impost de successions.

A l'article següent, trobaràs més informació sobre cadascun d'aquests documents.

Gestions bancàries en cas d'herència o defunció

Vols més informació sobre el servei de tramitació d'herències?

Consulta la nostra Guia d'ajuda als hereus.

Necessites més informació?

Tant si ets client com si no, pots demanar el servei de dues maneres diferents:

  1. De forma digital, a través de bbva.es o l'app BBVA. Si ets client, has d'entrar a la teva àrea personal amb la teva clau d'accés i, si no ets client ni usuari registrat, has de registrar-te a l'espai usuari.
  2. A qualsevol oficina BBVA.