BBVA Connect
És el servei gràcies al qual aplicacions autoritzades per BBVA poden oferir-te serveis relacionats amb els teus comptes de BBVA.
-
Què és?
-
Beneficis client
-
Com funciona?
-
Revocació
-
Preguntes freqüents
BBVA Connect és una funcionalitat per a clients de BBVA, tant particulars com autònoms i empreses, que facilita la seva experiència en les pàgines webs o aplicacions d'aquelles empreses que formen part del grup de socis de BBVA.
L'accés a través de BBVA Connect en els diferents webs o aplicacions terceres requereix l'ús de les mateixes claus que el client utilitza per operar a BBVA per donar-los permís a accedir (via API) a les seves dades i serveis dins BBVA, perquè aquestes empreses puguin al seu torn prestar-los serveis de valor afegit.
Ofereix la possibilitat de compartir i integrar les teves dades de manera senzilla, segura i immediata amb aquelles aplicacions terceres que et puguin proporcionar les millors funcionalitats i serveis del mercat.
Agilitza els teus processos de registre i contractació dels serveis als quals vulguis accedir en no ser necessari emplenar les dades del formulari. D'aquesta manera, estaràs proporcionant les teves dades de BBVA necessàries per al procés del servei.
I tot això, sense cost i amb la confiança que l'accés es fa de manera segura, sense necessitat de cedir a l'aplicació tercera les credencials de la banca en línia, ja que aquestes són gestionades i custodiades per BBVA.
Les empreses mai no podran veure les teves claus ja que aquestes dades s'introdueixen en una pantalla que es llança des de BBVA. Si vols treure l'accés a alguna empresa un cop que has connectat mitjançant BBVA Connect, podràs donar-te de baixa en qualsevol moment des d'El meu perfil, accedint amb les teves claus a bbva.es en el cas de particulars i autònoms.
Quan accedeixes a un servei ofert per una empresa amb l'opció de BBVA Connect, se't presentarà una pantalla que et demanarà el teu usuari i clau de BBVA. Aquesta pantalla és de BBVA i està en un entorn segur.
En el pas següent, després de completar el primer, es mostrarà una altra pantalla que detalla les dades/serveis als quals dones permís.
Pots revocar aquests permisos en qualsevol moment entrant amb les teves claus a bbva.es a El meu perfil / Ajustos / Les meves aplicacions.
La revocació de permisos a una empresa no implica la terminació de la relació comercial amb aquesta, només els permisos de l'empresa per operar a BBVA en el teu nom des d'aquell moment en endavant. Qualsevol dada cedida prèviament a aquesta revocació de permisos és susceptible de ser mantinguda per l'empresa. Si vols eliminar-les, t'hauràs d'adreçar directament a l'empresa de l'aplicació.
Pots revocar aquests permisos en qualsevol moment entrant amb les teves claus a bbva.es, a El meu perfil / Ajustos / Les meves aplicacions.
Qualsevol pràctica abusiva o irregularitat que observis, comunica-la a través d'aquesta adreça de correu: ayuda.connect@bbva.com
Com puc ser usuari de BBVA Connect?
Tots els clients de banca en línia de BBVA poden utilitzar BBVA Connect sense cap procediment addicional, només es necessita tenir les claus d'accés de bbva.es
El procés s'inicia des del web o aplicació d'un tercer que formi part del grup de socis de BBVA, no s'inicia des de bbva.es. En aquesta pàgina web o aplicació, trobaràs un botó de BBVA Connect on introduiràs les teves dades. La primera vegada que els utilitzis hauràs d'acceptar els termes i les condicions que es presentaran en pantalla.
Quines dades compartiré quan dono la meva autorització?
Les teves dades d'accés a bbva.es NO es comparteixen. Mai.
Les dades o serveis als quals l'empresa partner de BBVA vol accedir se't mostraran en una finestra perquè puguis donar la teva autorització i dependran del servei que estiguis sol·licitant.
Aquesta és la llista de possibles permisos perquè demanin la teva autorització:
- Informació de les teves dades personals a BBVA.
- Informació sobre els teus productes financers i els seus moviments.
- Contractació de nous productes com préstecs o targetes.
- Serveis transaccionals com ara transferències o efectiu mòbil.
Des de quan i fins quan cedeixo l'accés a les meves dades a les empreses?
- Des de quan: El màxim d'informació disponible per compartir és des de 2007, o posterior si encara no eres client de BBVA. A la pantalla d'acceptació, surt la llista de les dades a les quals cedeixes accés i el detall.
- Fins quan: Fins que decideixis revocar els permisos. Aquesta revocació o eliminació de permisos no esborra les dades que l'empresa ja hagi pogut rebre per aquesta via. En cas de voler eliminar-les t'hauràs d'adreçar directament a l'empresa a la qual els vas cedir.
Per què permets l'accés a les teves dades?
Hi permets l'accés per fer-te client d'una altra empresa i que aquesta t'ofereixi un servei. Per saber exactament quin servei oferirà, llegeix la pàgina web de l'empresa. En aquesta pàgina hi ha d'haver aquesta informació detallada.
L'empresa només pot utilitzar les dades per al fi que BBVA i tu hàgiu autoritzat.
Com em dono de baixa del servei?
Pots revocar els permisos donats a través de BBVA Connect en qualsevol moment des d'El meu perfil, accedint amb les teves claus a bbva.es en el cas de particulars i autònoms.
La revocació de permisos a una empresa no implica la terminació de la teva relació comercial amb aquesta, només els permisos de l'empresa per operar a BBVA en nom del client des d'aquell moment en endavant. Qualsevol dada cedida prèviament a aquesta revocació de permisos és susceptible de ser mantinguda per l'empresa.
He observat una pràctica abusiva per part d'alguna d'aquestes empreses, què he de fer?
Les empreses a què dono accés podrien fer algun càrrec en el meu compte?
Què faig si soc una empresa interessada a oferir algun servei a clients de BBVA a través de BBVA Connect?