Axudas aos afectados pola DINA
Coñece as diferentes accións postas en marcha.
Axudámosche coa túa operativa, os teus seguros e os teus préstamos
-
Oficinas e retirar efectivo
-
Seguros BBVA
-
Axudas públicas
-
Autónomos e pemes
-
Condicións de pagamento ou de financiamento
Nos seus caixeiros da provincia de Valencia
O BBVA non vai aplicar comisión por retirada de efectivo a débito
Como apoio aos afectados pola DINA, o BBVA non vai aplicar comisión por retirada de efectivo a débito nos seus caixeiros da provincia de Valencia. Deste xeito, os clientes de calquera entidade bancaria poderán retirar efectivo sen recarga en máis dun centenar de caixeiros do BBVA.
A medida, vixente ata o día 1 de decembro, podería prolongarse máis tempo en función das necesidades.
Onde contactar connosco
Tamén poderás contactar directamente co Consorcio de Seguros
Se sufriches danos pola DINA e estás asegurado, os danos económicos cubrirachos o Consorcio de Compensación de Seguros.
Teléfonos comunicación sinistro: 900 222 665 - 952 367 042. E a través do sitio web do CCS.
- Solicitude de indemnización por danos persoais: que datos nos van pedir desde o Consorcio?
- Solicitude de indemnización por danos materiais: que datos nos van pedir desde o Consorcio?
Se vives nalgún dos 78 municipios afectados, coñece as axudas vixentes e como solicitalas
-
Medidas urxentes afectados pola DINA
Medidas Real decreto-lei 6/2024, do 5 de novembro, sobre accións urxentes de resposta ante os danos da DINA.
-
Liña de avais ICO DINA
Nova liña de avais ICO DINA, dirixida a fogares, autónomos e empresas para facilitarlles financiamento e poder recuperar a normalidade no menor tempo posible.
Información para persoas afectadas pola DINA
Comisións dos TPV
-
Comisións de mantemento en inactividade
Procederase a retroceder centralizadamente aos clientes afectados pola DINA as comisións de outubro (cargadas o 4 de novembro).
Tampouco se liquidarán as comisións de administración e mantemento dos meses de novembro, decembro e xaneiro.
-
Bonos TPV
Desde o BBVA, non se cobrarán aos clientes afectados pola DINA as cotas dos bonos TPV correspondentes aos meses de novembro, decembro e xaneiro.
Se necesitas un novo terminal, podes solicitalo sen ter que acudir a unha oficina. Contacta con Redsys no teléfono 910 861 504 ou por WhatsApp 696 239 671, e encargaranse de instalalo.
Atención reforzada de incidencias nos TPV
Por parte de Redsys, estableceuse un plan especial para dar soporte aos comercios afectados pola DINA, para axilizar a posta en marcha dos seus TPV, cun reforzo do stock de TPV na zona e dos equipos no terreo para iso. Tamén se habilitou un número de teléfono especial: 910 861 504.
Os terminais non encontrados ou destruídos deben darse de baixa como extravío ou perda. Así mesmo, lembra que os comercios poden contar coas opcións de pagamento sen tarxeta física, a través de Paygold ou Bizum comercios.
-
Necesitas revisar as túas condicións de pagamento ou de financiamento?
No caso de teres dificultades de pagamento, podes contactar co teu xestor ou Liña BBVA para un estudo personalizado.
Quero colaborar
O teu apoio vale moito
Para axudar no rescate e atención das persoas afectadas pola DINA
O BBVA doa catro millóns de euros á Cruz Vermella Española
Esta doazón está destinada, nun primeiro momento, a responder ante as necesidades máis inmediatas e, posteriormente, a contribuír á recuperación das miles de persoas que resultaron afectadas.
Trátase dunha iniciativa que se suma ao paquete de medidas de urxencia postas en marcha polo BBVA, entre as que se encontra a campaña de doazón dos seus clientes e empregados a través de Bizum, na que se recadaron ata agora máis de seis millóns de euros.