Axudas aos afectados pola DINA
Coñece as diferentes accións postas en marcha.
Axudámosche coa túa operativa, os teus seguros e os teus préstamos
-
Oficinas e retirar efectivo
-
Seguros BBVA
-
Axudas públicas
-
Autónomos e pemes
-
Condicións de pagamento ou de financiamento
Nos seus caixeiros da provincia de Valencia
O BBVA non vai aplicar comisión por retirada de efectivo a débito
Como apoio aos afectados pola DINA, o BBVA non vai aplicar comisión por retirada de efectivo a débito nos seus caixeiros da provincia de Valencia. Deste xeito, os clientes de calquera entidade bancaria poderán retirar efectivo sen recarga en máis dun centenar de caixeiros do BBVA.
A medida, vixente ata o día 1 de decembro, podería prolongarse máis tempo en función das necesidades.
Onde contactar connosco
Tamén poderás contactar directamente co Consorcio de Seguros
Se sufriches danos pola DINA e estás asegurado, os danos económicos cubrirachos o Consorcio de Compensación de Seguros.
Teléfonos comunicación sinistro: 900 222 665 - 952 367 042. E a través do sitio web do CCS.
- Solicitude de indemnización por danos persoais: que datos nos van pedir desde o Consorcio?
- Solicitude de indemnización por danos materiais: que datos nos van pedir desde o Consorcio?
Se vives nalgún dos 78 municipios afectados, coñece as axudas vixentes e como solicitalas:
Trátase dun conxunto de medidas de financiamento para paliar os danos sufridos por persoas físicas e entidades xurídicas nos seus bens ou dereitos como consecuencia directa ou indirecta da DINA ocorrida entre o 28 de outubro e o 4 de novembro, e serán adicionais ás que poida establecer a Generalitat Valenciana.
Información para persoas afectadas pola DINA
Comisiones de TPVs
-
Comisiones de mantenimiento en inactividad
Se procederá a retroceder centralizadamente a los clientes afectados por la DANA las comisiones de octubre (cargadas el 4 de noviembre). Tampoco se liquidarán las comisiones de los meses de noviembre, diciembre y enero. -
Bonos TPV
Desde BBVA, no se cobrarán a los clientes afectados por la DANA las cuotas de los bonos TPV correspondientes a los meses de noviembre, diciembre y enero.
Atención reforzada de incidencias en TPVs
Por parte de Redsys, se ha establecido un plan especial para dar soporte a los comercios afectados por la DANA, para agilizar la puesta en marcha de sus TPVs, con un refuerzo del stock de TPVs en la zona y de los equipos en el terreno para ello. También se ha habilitado un número de teléfono especial: 910 861 504.
Los terminales no encontrados o destruidos se deben dar de baja como extravío o pérdida. Asimismo, recuerda que los comercios pueden contar con las opciones de pago sin tarjeta física, a través de Paygold o Bizum comercios.
-
Necesitas revisar as túas condicións de pagamento ou de financiamento?
No caso de teres dificultades de pagamento, podes contactar co teu xestor ou Liña BBVA para un estudo personalizado.
Quero colaborar
O teu apoio vale moito
Para axudar no rescate e atención das persoas afectadas pola DINA
O BBVA doa catro millóns de euros á Cruz Vermella Española
Esta doazón está destinada, nun primeiro momento, a responder ante as necesidades máis inmediatas e, posteriormente, a contribuír á recuperación das miles de persoas que resultaron afectadas.
Trátase dunha iniciativa que se suma ao paquete de medidas de urxencia postas en marcha polo BBVA, entre as que se encontra a campaña de doazón dos seus clientes e empregados a través de Bizum, na que se recadaron ata agora máis de seis millóns de euros.