Accesibilidade
O BBVA conta cunha política de responsabilidade social corporativa orientada a xerar un impacto positivo na sociedade, buscando que ninguén quede atrás no noso propósito de pór ao alcance de todos as oportunidades desta nova era.
O noso compromiso coa accesibilidade e o deseño universal levounos a impulsar numerosas iniciativas para eliminar calquera barreira de accesibilidade que poidan encontrar os usuarios.
Selo ILUNION de accesibilidade: banca en liña móbil BBVA
Banca en liña, aplicación móbil e web
A accesibilidade e o deseño universal das nosas canles dixitais son fundamentais para conseguir este propósito favorecendo a inclusión financeira. Por iso, no BBVA estamos traballando activamente para acadar o nivel óptimo de accesibilidade segundo as pautas WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines), nivel AA.
- Queremos eliminar calquera barreira de accesibilidade que poidan encontrar os usuarios, e por iso incorporamos aos nosos procesos de traballo o enfoque necesario para conseguilo:
- Navegación por teclado ou co uso de axudas técnicas como lectores de pantalla.
- Contrastes de cor segundo as ratios definidas no estándar.
- Uso e coherencia de encabezamentos, botóns e ligazóns. Semántica e aplicación do estándar WAI-ARIA nos elementos complexos de interacción.
- Pautas de linguaxe clara e comprensible.
Debido ao gran volume das nosas páxinas e funcionalidades, seguimos traballando para atinxir e manter os niveis de accesibilidade na maior parte das nosas operativas.
Caixeiro fácil
Caixeiro de alto contraste
Caixeiro sen contacto
Linguaxe clara
Seguimos traballando nos nosos contratos e fichas de produtos para facelos máis comprensibles. Ademais, cada vez son máis os documentos PDF accesibles e utilizables con asistencias técnicas como lectores de pantalla.
No BBVA creamos oportunidades e querémolas pór ao alcance de todos.