Accesibilidade
Declaración de accesibilidade
O BBVA conta cunha política de sostibilidade orientada a xerar un impacto positivo na sociedade, buscando que ninguén quede atrás no noso propósito de acompañarte na túa vontade de chegares máis lonxe.
O noso compromiso coa accesibilidade e o deseño universal levounos a impulsar numerosas iniciativas para eliminar calquera barreira que poidan encontrar os usuarios.
O BBVA comprometeuse a facer accesibles os seus sitios web, de conformidade coa Lei 11/2023, do 8 de maio, de transposición de directivas da Unión Europea en materia de accesibilidade.
Esta declaración de accesibilidade é de aplicación ao portal público bbva.es, así como á banca en liña tanto na súa versión web como na súa aplicación móbil Android e iOS.
Situación do cumprimento
Contido non accesible
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
Falta de conformidade coa Lei 11/2023, do 8 de maio.
BBVA.es e banca en liña web:
- Criterio 1.4.4. Aínda que o usuario pode incrementar o tamaño do texto, é posible que en determinadas situacións a interface non se adapte correctamente.
- Criterio 1.4.10. Ao incrementar o tamaño do texto, a interface non se reorganiza en columnas para facilitar a lectura.
- Criterio 2.1.1. Nalgúns casos existen problemas de interacción co teclado.
- Criterio 2.1.2. Nalgún caso, existen elementos que capturan o foco do teclado.
- Criterio 2.4.6. Nalgúns casos existen incidencias en definición de etiquetas.
- Criterio 3.3.2. Nalgúns casos existen instrucións pouco claras ou ausentes para manipular certos compoñentes.
- Criterio 4.1.2. Existe un compoñente que posúe un rol desaxeitado.
- Criterio 4.1.3. Nalgúns casos as mensaxes de estados son comunicadas incorrectamente.
- Criterio 4.1.2. Nalgúns casos existen compoñentes con deficiencias na súa construción que poden provocar dificultade ao utilizar ferramentas de apoio.
- Gráficas: respecto á visualización de datos en gráficas, poden aparecer problemas referentes aos seguintes criterios:
- Criterio 1.4.1: uso da cor.
- Criterio 1.4.11: contraste de elementos non textuais.
- Para mitigar estes problemas, nalgúns casos móstranse os datos de forma alternativa como datos tabulares. Seguimos traballando para trasladar todas as nosas gráficas a un formato accesible para todos.
Aplicación móbil banca en liña BBVA:
- Criterio 1.4.4. Por limitacións de tamaños de pantalla en dispositivos móbiles, restrinxiuse o aumento do texto a un 120% en lugar do 200% especificado na normativa.
- Criterio 1.4.10. Ao incrementar o tamaño do texto, a interface non se reorganiza en columnas para facilitar a lectura.
- Criterio 2.1.1. Nalgúns casos existen problemas de foco en elementos non interactivos.
- Criterio 2.2.1. Por motivos de seguridade, a sesión de usuario non permite estender o tempo desta.
- Criterio 2.4.7. Nalgúns casos existen elementos non visuais que recollen o foco de tabulación.
- Criterio 3.3.2. Nalgúns casos existen instrucións pouco claras ou ausentes para manipular certos compoñentes.
- Criterio 4.1.3. Nalgúns casos as mensaxes de estados son comunicadas incorrectamente.
- Gráficas: respecto á visualización de datos en gráficas, poden aparecer problemas referentes aos seguintes criterios:
- Criterio 1.4.1: uso da cor.
- Criterio 1.4.11: contraste de elementos non textuais.
- Para mitigar estes problemas, nalgúns casos móstranse os datos de forma alternativa como datos tabulares. Seguimos traballando para trasladar todas as nosas gráficas a un formato accesible para todos.
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o 1 de xuño de 2025 e está baseada nas avaliacións realizadas cos nosos equipos expertos en accesibilidade co apoio de avaliacións periódicas dos nosos provedores en accesibilidade.
Debido ao alto volume de actualizacións sobre o existente, da creación de novas funcionalidades ou contidos nas nosas webs e aplicación móbil, ademais da constante avaliación da accesibilidade que levamos a cabo, é posible que algúns dos problemas descritos xa non sexan de aplicación no momento da lectura desta declaración.
Observacións e datos de contacto
Se detectas que algún contido deste sitio web non é accesible ou se tes algunha dúbida en relación coa accesibilidade deste sitio web, podes comunicalo no enderezo electrónico consultasgenerales@bbva.com ou chamando á Liña BBVA 900 102 801.
Se unha vez realizada a solicitude de información accesible ou queixa esta é desestimada ou o usuario non está de acordo, poderá pór unha reclamación ante o Centro de Axuda do BBVA.
Atendemos persoalmente cada barreira detectada polos nosos clientes e traballamos activamente para solucionalas o máis axiña posible.
Procedemento de aplicación
Porase en marcha un procedemento de aplicación axeitado e eficaz ao que debe recorrerse no caso de que a resposta á comunicación ou á solicitude sexa insatisfactoria.
Contido opcional
Queremos eliminar calquera barreira de accesibilidade que poidan encontrar os usuarios, e por iso incorporamos aos nosos procesos de traballo o enfoque necesario para conseguilo:
- Navegación por teclado ou co uso de axudas técnicas como lectores de pantalla.
- Contrastes de cor segundo as ratios definidas no estándar.
- Uso e coherencia de encabezamentos, botóns e ligazóns.
- Semántica e aplicación do estándar WAI-ARIA nos elementos complexos de interacción.
- Pautas de linguaxe clara e comprensible.
Selo ILUNION de accesibilidade: banca en liña móbil BBVA
Caixeiro fácil
Cada vez son máis os caixeiros da nosa rede que poden ser usados cunha interface simplificada e guiada por audio. Coñece máis sobre a asistencia guiada por audio nos caixeiros BBVA.
Ademais, habilitamos as operacións de “Sacar diñeiro”, “Consultar saldo” e “Cambiar PIN” de maneira que o usuario pode utilizar o teléfono móbil como lector de pantalla ou conectado a unha liña Braille.