Erabilerraztasuna
BBVAk Gizarte Erantzukizun Korporatiboko politika bat du, gizartean inpaktu positiboa sortzera bideratua, aro berri honetako aukerak denon eskura jartzeko gure asmoan inor atzera geratzea saihestuz.
Irisgarritasunarekin eta diseinu unibertsalarekin dugun konpromisoak ekimen ugari bultzatzera eraman gaitu, erabiltzaileek aurki ditzaketen irisgarritasun-oztopoak ezabatzeko.
Irisgarritasunaren ILUNION zigilua: BBVA online banka mugikorra
Online banka, aplikazio mugikorra eta webgunea
Gure kanal digitalen erabilerraztasuna eta diseinu unibertsala funtsezkoa da helburu hori lortzeko, finantza-inklusioa bultzatuz. Horregatik, BBVAn aktiboki ari gara lanean irisgarritasun-maila optimoa lortzeko, WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) jarraibideen arabera, AA mailan.
- Erabiltzaileek aurki dezaketen irisgarritasun-oztopo oro ezabatu nahi dugu, eta, beraz, hori lortzeko beharrezko ikuspegia txertatu dugu gure lan-prozesuetan:
- Nabigazioa teklatu bidez edo laguntza teknikoak erabiliz, pantaila-irakurgailuak, kasu.
- Kolore-kontrasteak, estandarrean definitutako ratioen arabera.
- Izenburuen, botoien eta loturen erabilera eta koherentzia. WAI-ARIA estandarraren semantika eta aplikazioa interakzioko elementu konplexuetan.
- Hizkuntza argi eta ulergarrirako jarraibideak.
Gure orrialdeen eta funtzionalitateen bolumena handia denez, lanean jarraitzen dugu gure eragiketarik gehienetan lortutako erabilerraztasun mailei eusteko.
Kutxazain erraza
Kontraste handiko kutxazaina
Kontakturik gabeko kutxazaina
Hizkera argia
Gure kontratuak eta produktuen fitxak lantzen jarraitzen dugu, ulergarriagoak izan daitezen. Gainera, gero eta PDF dokumentu eskuragarriagoak eta erabilgarriagoak dira laguntza teknikoekin, hala nola pantaila-irakurgailuekin.
BBVAn aukerak sortzen ditugu eta guztien eskura jarri nahi ditugu.