DANAk kaltetuentzako laguntzak
Ezagutu abian jarritako ekintzak.
Zure eragiketekin, aseguruekin eta maileguekin lagunduko zaitugu
-
Bulegoak eta eskudirua ateratzea
-
BBVA aseguruak
-
Laguntza publikoak
-
Autonomo eta enpresa txiki eta ertainak
-
Finantzaketa- edo ordainketa-baldintzak
Valentziako probintziako bere kutxazainetan
BBVAk ez du komisiorik aplikatuko zordunketan dirua ateratzeagatik
DANAk kaltetutakoei laguntzeko, BBVAk ez du komisiorik aplikatuko Valentziako probintziako kutxazainetan zordunketa bidez dirua ateratzeagatik. Horrela, edozein banku-erakundetako bezeroek errekargurik gabe atera ahal izango dute dirua BBVAren ehun kutxazain baino gehiagotan.
Neurria abenduaren 1era arte egongo da indarrean, eta, premien arabera, denbora gehiago luza daiteke.
Gurekin harremanetan jartzeko moduak
Aseguru Partzuergoarekin zuzenean jarri ahal izango zara harremanetan
DANArengatik kalteak izan badituzu eta aseguratuta bazaude, kalte ekonomikoak Aseguruen Konpentsazio Partzuergoak estaliko dizkizu.
Ezbeharraren berri emateko telefono-zenbakiak: 900 222 665 - 952 367 042. Eta CCSren (Aseguruen Konpentsazio Partzuergoaren) webgunearen bidez.
- Kalte pertsonalengatiko kalte-ordainaren eskaera: zer datu eskatuko dizkigu Partzuergoak?
- Kalte materialengatiko kalte-ordainaren eskaera: zer datu eskatuko dizkigu Partzuergoak?
Kaltetutako 78 udalerrietako batean bizi bazara, ikusi indarrean dauden laguntzak eta horiek eskatzeko modua:
Pertsona fisikoek eta erakunde juridikoek beren ondasunetan edo eskubideetan jasandako kalteak arintzeko finantzaketa-neurriak dira, urriaren 28tik azaroaren 4ra bitartean gertatutako DANAren ondorio zuzen edo zeharkakoak izan direnak; hala, Valentziako Generalitateak ezar ditzakeenen laguntzen osagarri izango dira.
DANAk kaltetutako pertsonentzako informazioa
Comisiones de TPVs
-
Comisiones de mantenimiento en inactividad
Se procederá a retroceder centralizadamente a los clientes afectados por la DANA las comisiones de octubre (cargadas el 4 de noviembre). Tampoco se liquidarán las comisiones de los meses de noviembre, diciembre y enero. -
ST Bonuak
Desde BBVA, no se cobrarán a los clientes afectados por la DANA las cuotas de los bonos TPV correspondientes a los meses de noviembre, diciembre y enero.
Atención reforzada de incidencias en TPVs
Por parte de Redsys, se ha establecido un plan especial para dar soporte a los comercios afectados por la DANA, para agilizar la puesta en marcha de sus TPVs, con un refuerzo del stock de TPVs en la zona y de los equipos en el terreno para ello. También se ha habilitado un número de teléfono especial: 910 861 504.
Los terminales no encontrados o destruidos se deben dar de baja como extravío o pérdida. Asimismo, recuerda que los comercios pueden contar con las opciones de pago sin tarjeta física, a través de Paygold o Bizum comercios.
-
Zure ordainketa- edo finantzaketa-baldintzak berrikusi behar dituzu?
Ordaintzeko zailtasunak izanez gero, zure kudeatzailearekin edo BBVA Linearekin jar zaitezke harremanetan azterketa pertsonalizatua egiteko.
Lagundu nahi dut
Asko balio du zure laguntzak
DANAk kaltetutako pertsonak erreskatatzen eta artatzen laguntzeko
BBVAk lau milioi euro eman dizkio Espainiako Gurutze Gorriari
Dohaintza hori, hasiera batean, berehalako beharrei erantzutera bideratu da, eta, ondoren, kaltetutako milaka pertsonen errekuperazioan laguntzera.
BBVAk abian jarritako premiazko neurrien sortaren parte da ekimen hau. Neurri horien artean, bezeroak eta langileak dirua Bizum bidez bidaltzeko kanpaina dago, eta orain arte sei milioi euro baino gehiago bildu dira.